Ucap terima kasih (1)

Komen profail

DekA99
DekA99 08.09.2015, 20:44
cukup benci orang yang tamak . sekadar nk mata sahaja . jawab soalan aku ntah papew . ada yang jawab tapi dipadam balik .hello kawan tektik kau sangat lapuk untuk dapatkan mata . jaganlah buat tambah dosa kau sebab tak jujur dan tambah skali dosa aku sebab makikan kan kau . kita sama-sama kawan selesaikan masalah pembelajaran ,jgan lepaskan anak tekak memasing . sirius sapa yang buat camni , aku memang TIDAK HALALKAN mata yang korang amik dari aku ! sirius kecewa ! .
DekA99
DekA99 07.09.2015, 22:50
time perlukan dia takda , time tanak perlukan besepah . haish
DekA99
DekA99 13.10.2014, 21:27
haish ! cukup tak faham orang yang da ambil mata tapi jawapan yang diberi seolah diri tu tak pernah pergi sekolah .klau rasa nk merepek degan aku lebih baik tak paya ,buat sakit hati ja la ,owang mintak tolong bukan mintak apa pun ,kalau rasa tak boleh nk jwab duk diam dah betul tak paya jadi tak malu ambil mata sesuka hati kau ! #SakitHati -_-"
DekA99
DekA99 13.10.2014, 21:06
Salam kenal jugak ^-^
atiqahadzlan
atiqahadzlan 17.09.2014, 15:05
salam knlan
atiqahadzlan
atiqahadzlan 17.09.2014, 15:04
ye ke xde instagram baru jer nk mintak :)
DekA99
DekA99 18.08.2014, 20:51
sabar ? ha kk ,tangss .instagram ?takda ,why ?
sehasuhkri
sehasuhkri 17.08.2014, 22:01
sabar la..
btw ade instagram tak??
DekA99
DekA99 17.08.2014, 22:00
kalau saya dah cari dekat google buat apa saya buang masa carik dekat sini .hadui .jawapa tak masuk akal lar ,sorry key .Stress -,-
DekA99
DekA99 17.08.2014, 21:58
sangat tertekan ,mata dah ambil tapi jawapan yang diberi tidak membantu lansung kepada soalan yang saya tanya -,- hur
Lihat lebih banyak