Ucap terima kasih (39)

Komen profail

Akaun dipadam
Akaun dipadam 14.12.2014, 10:59
welcome :)
shafiqahfarihin
shafiqahfarihin 11.12.2014, 09:13
Thanks, alianisa :)
Akaun dipadam
Akaun dipadam 11.12.2014, 00:02
Hai...nice profil pic
shafiqahfarihin
shafiqahfarihin 03.11.2014, 13:09
Hehe, sorila..Saya peramah?Entahala...Mungkin dalam brainly je kut.Kalau awak jumpa saya, saya ni sebenarnya pemalu, pendiam dan penakut.Mungkin saya x tegur pun awak...
shiny
shiny 03.11.2014, 00:43
Syafiqah....utk pengetahuan awak.... saya suka kwn dgn awak... awak jgn fikir mcm tu.... sakit hati saya..... kwn kwn awak ptt bersyukur dpt kwn mcm awak ni... baik dan juga peramah
mohdgaramaksen
mohdgaramaksen 01.11.2014, 17:05
Bleh tak sy minta sesiapa 6ber hp kat sni? Sy tdk mmpunyai mata lagi untuk bertnyakan soalan... please laaah...
shiny
shiny 31.10.2014, 15:22
I mean buka brainly... takde masa.....
shiny
shiny 31.10.2014, 15:22
Sorry lah.. aq takde masa nak buka brainlu
shafiqahfarihin
shafiqahfarihin 30.10.2014, 12:10
Hai, shiny :)
shiny
shiny 30.10.2014, 11:50
Hai
Lihat lebih banyak