Jawapan

2014-06-30T21:18:37+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
-kewujudan pelbagai aliran sekolah
-parti politik berasaskan kaum
-kesan dasar penjajah British.
dapat yang tu je buat masa sekarang :) maaf.
1 5 1
lepastu awak huraikan ke 3 isi yang awak dah bagi tu ? :o
yeah, yang tu kan, ha macam tak huraikan lagi lah kan, ha cemtu. isi je tahu. nak huraikan tak reti ehem T.T
haha takpelah awak tthanks ;)