Jawapan

2014-06-30T21:55:56+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tanya je pape soalan...nnti klo ad eorg jawap ade dia punya notification
1 1 1
Jawapan Paling Bijak!
  • IZAT
  • Bercita-cita tinggi
2014-06-30T21:58:23+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tanya soalan reti kan...klau nak jwab pergi dekat soalan itu ...dan ambil yg nak tulis jawapan ..kemudian lepas tulis klik tambah jawapan
1 5 1
okey dah fahm .. terime kaish bagy tahu...
nk tnye lagi neh... law kita bantu org uh,, komen yg org lain bantu at org uh kte xdpt tgok ea?
boleh...
tengok notification kat atas tuh..alah macam fb la..takkan tak reti kot..
dah reti dah...