Jawapan

2015-12-05T22:56:00+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Orang suka marah kita kerana (antara dua)
1.mungkin dia benci kita
2.tanda sayang pada kita
2015-12-05T22:57:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sebab maybe awk ad slah dgn dorang .. 
abg aku tak la tengking2.. suara dia je beso...dia nak aku perfect..tapi aku xnboleh
hhehe .. kn aku ckp dy syg awk
cuma x tw mcm mna nk kc tunjukk
ha betul tu
x la jugak...kadang2 org marah kita...terutama suddenly sbb diorang berdendam ngan korang..takpun dia ungkit balik cerita lama tuu..