Jawapan

2015-12-07T14:39:44+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Pahal lagu rindu rindu nipelik nye
malu..malu
kalaunk luahknpunluahkn lah kat pm ke
sbb awak x alami apa yg saya alami..klu awak alami pastu awak pendam bertahun2,awak akan rasa mcm mana saya rasa..awak nk jerit tapi xde sapa dgr,awak nk citer xde sapa paham,awak nk ngis xde sapa peduli..last2 awak sakit..apa perasaan awak???
laaa....soory klau buat awak marah 
dah punsy baca ayatmcmtu psti semua orag pelik
2015-12-07T15:20:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kalau awk ptus cinta,bertahan je lah ye...Mungkin ada yg lebih baik untuk awak...
1 5 1
saya x putus cinta..tapi thank u sbb nasihat
hahaha
siapa yang baca soalan ni pasti org tu akn fikir y awk ni dah putus cinta