Jawapan

2015-12-16T13:20:31+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Saya rasa lebih baiklah guna sempoa..kerana kalkulator mana boleh digunakan di sekolah..kecuali kalau cikgu suruh bawak..nak gunakan kalkulator pon boleh , tapi tak elok sgt..boleh melembapkan otak utk berfikir...one more thing, time ujian mana leh guna kalkulator tu


#harap membantu ^^
2015-12-16T14:05:14+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Saya rasa dengan menggunakan kalkutor boleh mendapat jawapan yang tepat dan betul. Murid juga akan merasa yakin bahawa kalkulator dapat membantu memperbaiki kebolehan untuk menyelesaikan masalah matematik mereka.

Harap Membantu ^-^
tapi , kebiasaannya utk murid2..kalkulator digunakan untuk semak shj !
betul jugak dek. tetapi kalkulator memberi jawapan yang tepat. sempoa kadang2 tak kalau dek salah mengira. lagi pun, menggunakan kalkutor lagi senang kalau berbanding dengan sempoa. zaman ni, byk pelajar tak minat atau tak tahu menggunakan sempoa termasuk akk gak ! hehe ^-^