''Kalau orang buat baik tak pernah nampak''
''Kalau orang buat salah nampak je''
''Kalau orang buat baik tak pernah nak ingat''
''Kalau orang buat salah selamanya ingat''
#itulah manusia
#lumrah kehidupan
#apalah nasib; (
#for someone who is always with me ; (

2

Jawapan

  • Pengguna Brainly
2015-12-19T16:40:30+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Well,we only a human with no power to change all the things what we want.We only can pray and do something good to everybody.It depends on them what to say about us.We cannot do anything.We only can give something special for someone,but if they doesn't like us let them be.We have to stand up on our own way.
1 5 1
2015-12-19T16:41:51+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Adek sabo ye sabo ! akak faham perasaan itu ! akak pun pernah mengalami bende2 camni ! tapi adek, jgnla benci insan tuk walaupun die dah meninggalkan kite ! satu hari nanti, die akan kembali kat kita balik ! percaya ke tak tapi itulah hakikatnya ! jadi sabar ! tenangkan minda adik tuk :) jgn sedih2 ^-^
where did u go for your school holiday?
kl . tp bru blik 2 minggu lps . x de la best sgt kl tu . duduk hotel je . x blh pegi mne2 sbb ayah ade keje kat situ 
owh..u are lucky..Last week I got dengue,so I can't go anywhere for my holiday
awk sbr jelh setiap org ade kekurangan...hrpp awk sbr aeeh..
hmm .. sabar je la kan . apa nak buat ;(