Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2016-01-01T18:36:55+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Waalaikumussalam ^_^ .. kordinat bermaksud ;

- dalam matematik dan penerapan , sistem koordinat ialah sebuah sistem untuk memberikan jujukan terhingga nombor kepada setiap titik dalam ruang n-dimensi . " Nombor " biasanya bermaksud nombor nyata tetapi , bergantung kepada konteksnya , boleh juga bermaksud nombor kompleks atau unsur untuk medan yang lain . jika ruang atau manifold adalah melengkung , satu sistem koordinat untuk seluruh ruang mungkin tidak cukup . Dalam pada kes ini , satu set sistem - sistem koordinat yang dipanggil CARTA akan digunakan untuk membentuk sebuah atlas yang merangkumi seluruh ruang ..

#koordinat ada banyak jenis
#yang ini jenis SISTEM KOORDINAt
#jangan risau , awk akn tahu nanti dgn tepat
#harap membantu ^^
1 5 1
apa tu ?? means ??
boleh saya jadi kawan awak
saya dah terima pun,terima kasih
boleh je..no prob..
sama- sama ^^
2016-01-01T19:36:11+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Waalaikumussalam , Koordinat ialah ----
Koordinat bermaksud sebuah sistem untuk memberikan jujukan nombor kepada setiap titik dan ruang dimensi . 
#itu saja harap membantu ^_^ 
jom chat ?
maaf saya takde chat lagi
tak bukan . maksud sy jom sembang
sembang kat mesej brainly ni .
ok