Jawapan

2016-01-02T14:36:34+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Hmm..sbenarnya x salah klau nak ikot trend skrg..xpi jgn laa lebih2...samapi bila kita pun nak mcm dulu...life need a chnge..*-*
2 5 2
Jawapan Paling Bijak!
2016-01-02T14:44:21+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Hanya perlu jadi diri sendiri je . Katakanlah dulu muslimah sangat . And sekarang kan dah ade dunia hijab . Boleh je kalau nak ikut trend dengan muslimah . Tak salah . Jangan kisah ape yang orang cakap and just be yourself . Orang nak kisah ape kan? Lagi pon kita tak kacau hidup diorang and diorang tak kacau hidup kita :) Mengikut trend bukan la bende yg salah tetapi haruslah berpada-pada . Kalau tak kut trend pon takde masalah . Biar la orang cakap kita kampong or ketinggalan zaman . Allah menilai seseorang itu dari hati bukan dari luaran : ) 
#hopemembantu^_^
4 5 4