Jawapan

  • Pengguna Brainly
2016-01-03T22:34:40+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kalau saya,saya akan pergi jauh dan cuba hidup dgn apa yg buat saya happy supaya saya x dipress..saya akan abaikan dia seperti mana dia abaikan saya sbb itulah yang boleh lepaskan tension
2 5 2
Jawapan Paling Bijak!
2016-01-03T23:32:46+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kalau saya , saya dah lama biar dia ngan masalah dia tu . Buang masa je kawan yang tikam kawan ni . Menyampah , Depan kita punya la baik , belakang kita macam tong sampah ! Saya berani cakap kat dia yang saya tak nak kawan ngan dia depan-depan !
4 4 4