Jawapan

2016-01-04T16:07:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Corrinenie:Hai,Floria.Apa khabar?Lama dah tak jumpa.
Floria:Khabar baik.Eh,apa cerita masa cuti ni,weh?
Corrinenie:Macam biasa saja.Cuma hari tu,cousin aku datang dari Kuching sana.Eh Flo,knapa kau x datang rumah aku masa krismas tu.Aku kan ada jemput kau kat we chat hari tu.1 kelas pun aku jemput tau.
Floria:Habis,diorang datang x?Saja aku x nak datang.Kereta depan rumah kau byk masa tu.Aku ingat byk org dtg rumah kau.Malu la aku nk dtg.Mana aku tau yg cousin kau datang dari Kuching.
Corrinenie:Tu la kau.Tak jugak kau chat aku ada org ke x masa tu.Kau tau tak Celestine saja kelas kita yg datang rumah aku tau.Loretta,ada jugak cuma mak dia saja dtg..
Floria:Sorry la,weh.Kredit aku dah habis.Tak dapat nk chat kau.
Corrinenie:He ek leh..Alasan kau a...
Tiba-tiba...
Ketua kelas:Bangun!Selamat pagi,cikgu!
Semua:Selamat pagi,cikgu!
Floria:Eh,cikgu harimau tu dah dtg la...Nti la kita cakap balik....

HARAP MEMBACA!=)
1 5 1