Jawapan

2016-01-08T18:07:45+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Do you think the sun asleep?
=Yes because the sun has wake up all the day long.

HOPE THIS HELP YOU!=)
1 5 1
entah la....sy buat latihan tu baru hri ni,..dn hantar kat ckgu...cikgu belom semak lagi..tapi,ada maksud di sebliknya jawapan ni..
sye dah buat semalam ,..
ckgu dh semak x?
tak tau la ade soklan tu ke tak . tp rasanya buku tak dpt lg kot ..
oooo.....
2016-01-08T18:18:07+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
No. Because At night when you no longer see the sun in the sky, it’s just because your part of Earth has turned away from its light. The sun hasn’t gone to bed; instead, it’s giving daytime to people in other parts of the world.
1 5 1
ye kut. x sure sbb sya xd textbuk Tahun 6..
hm , sy rase mcm lain je . sye bljr lain . 
oh.,. ye ke?
mungkin sya jawab tuk dlm cara saintifik kut.. tapi still betul kan jawapan sy/
entah . klo kitorang jwpn nye mengikut cerita