Jawapan

2014-07-01T15:37:33+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Contoh ya macam nie sebenarnya kaedah kajian ialah seperti awak nak cari sumber mestilah awak cari di internet kan. memang boleh.tapi kaedah soal selidik dan temu bual pun boleh untuk selamat gunakan kaedah pemerhatian..itu jer yang aku tahu
soal selidik kena tulis dengan tangan kan?sekolah kamu kena tulis berapa kaedah?
mula2 ya lepas tu tanya cikgu sesuai tak soalan kamu kalu dia kata okay. kamu terus cetakan sepuluh keping borang soal selidik yang telah kamu buat tadi
Sekolah saya guna dua kaedah tapi pilihannya suka hatilah nak ambil yang soal selidik dgn pemerhatian pun boleh