Jawapan

2016-01-23T13:11:28+08:00

Ini Jawapan Diperakui

√ó
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Di sini saya sertakan sinopsis tirani bagi bab 3 dan 4, tapi dalam bentuk gambar.

semoga ia dapat membantu awak. ^_^
bagus...^_^
ala, dia pun rajin jugak tu. thanks byk2 tau, tehah; sbg moderator dan user di sini. ^_^
haha xde apala...biasa2 je..saya hanya tolong yg mana termampu..mimin lagi bagus sbb da lama di sini kan? hehe
takde lah lama sgt. ^_^
lama la tu dri saya...hehe ^-^