Jawapan

  • Pengguna Brainly
2016-01-25T20:27:09+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Hahaha haah mmg...sbb x kekal...ni adalah ciptaan manusia,sudah pastinya akan tercabut...masa makan akan rasa x selesa sbb mungkin rasa tegang sbb da buat pembedahan plastik...so kena jaga pantang larang nk mkn apa2..saya rasala...saya ade tgk video orang mskkan benang dlm pipi sbb nk bagi naik n tegang...huhuhu ngeri sgt2...tapi mmg kena jaga mknla...
2 5 2
be strong
hahaha
hahahahha, okay.
terima kasih banyak
sama sama sikit
2016-01-25T20:59:10+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kesannya adalah... sesudah tempoh yang panjang , muka akan menjadi sangat teruk atau senang kata hodoh..Ini kerana ,di dalam bahan untuk melakukan pembedahan plastik ada sesuatu benda yang akan mengakibatkan kesan yang mendalam...Dan semestinya kita takkan rasa selesa ..lagi2 time makan.macam yg dikatakan ..dagu macam nak tercabut..memang tak selesa..kalau rasa nk tengok kesan kat muka tu,,boleh cari kat google..(^-^)
terima kasih
awk ada link dia tak?
xde..
hahaha
Wc^_*