Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2016-02-13T14:33:11+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Mata kita mungkin akan rosak atau rabun . Kita juga selalu sedih dan bermasam
muka . 
2 5 2
Drpd trseksa,baiklah akak xyah ade kat sini
hm ... terpulang la kepada akak .. i hope you make a right decision ..
semoga baik2 selalu :)
Thank u <3
:) :D
2016-02-13T14:34:22+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
1. Mata akan sembap.
2. Hanya menyeksa diri & meletihkan
3 4 3
^-~
yup  .... hehe 
Sebenarnya saya masih tak kenal korang. Sorry ye? Tapi saya anggap korang ni dah macam kawan
Kawan tak semestinya tahu nama dan tempat tinggal. Kan?
betul ....