Jawapan

2014-07-01T22:45:52+08:00
Faktor                      langkah
-asap kilang             -meninggikan serombong asap sehingga 30 meter dan meletak 
                                penapis asap.
-asap kenderaan       - berkongsi kereta/ galakkan penggunaan petrol tanpa plumbum
dia kna ambik langkah kepada faktor yang kita buat tu aeh ?
yup, kalau tak ikut pun takpe, tapi lagi mudah klau mcm tu
thanks na , sekolah hampa dah start buat ke ?
yup, harini cikgu kasi, esok dia nak...
memandangkn dia takde esok, so, kami akan hntr jumaat...
Boleh tanya tak geo ni kna buat dlm bentuk rencana ke apa ? saya tak paham , esok dah nak kna buat :(