Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2016-02-19T16:45:48+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cinta memang sukar untuk ditafsirkan tapi cinta bukanlah hanya kata-kata yang dapat membuktikan bahawa kita mencintai seseorang.Cinta perlukan keikhlasan dan pengorbanan.Cinta perlu memahami diantara satu sama lain.Mungkin kita tidak mampu menunjukkan betapa besarnya cinta kita kepada seseorang.Cinta bukan sekadar hadiah untuk menunjukkan rasa cinta kita kepada seseorang.Tapi cinta perlukan ketulusan dalam mencintai seseorang.Cinta adalah lahir dari hati bukan paksaan.Jika kita memaksa untuk mecintai seseorang itu bukan cinta tapi penyeksaan pada diri kita.jika kita ingin membuktikan dan mengetahui adakah kita benar dan tulus mencintai seseorang tanyalah hati kita.Adakah aku tulus dan ikhlas mencintainnya.Adakah mencintai seseorang itu membuat kita rasa tidak selesa,jika ya bermakna kita tidak benar mencintai seseorang.Adakah kita mencintainya kerana dia cantik,kacak,kaya dan bijak.Sesungguhnya jika cinta itu memang tulus dari hati maka mencintai seseorang itu tidak mempunyai alas an.Bukan sebab dia kacak,cantik atau pandai tapi ketulusan hati kita yang mencintainya.Cinta yang tulus itu mencintainya kerana tuhan
3 5 3
Bile kite jumpe diye, kite rse berdebar lain mcm... Kdng2 rse diye tu klh nk amik exam... Dengan rse cinta tu, diye buat kite nk tengok je ape diye buat.... X kire dlm klas, tengah mkn, sukan... Klau boleh nk chat or ckp dngn diye... Tpi semuanye x jdi sbb, persaan berdebar tu ade... But bile dh dpt ckp, mmg confirm hti tu berbunge-bunge...
Itu lh cinta... Walaupun akak x pernah bercinta.. But jatuh cinta tu mesti ade sbb mmg dh fitrah manusia mcm tu... So, akak dh pernah rse.. But thun ni nk SPM, so akak set dlm kple semua lelaki x hensem... But lpas exam, akak nk anggap semua lelaki hensem... MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha setuju2 saya pun mcm tu....hahaha
  • naba
  • Tangan Bantuan
2016-02-19T16:56:23+08:00
Kita akn rase nak tersenyum je apabila nampak die dpn mata dan hati kita akn berasa bahagia
1 1 1
dia akan melayan kita sama seperti kita layan dia , dan dia lebih menghargai kita. kakah