Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
  • Pengguna Brainly
2016-03-15T18:33:13+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Seseorang mungkin buat mcm tu sbb dia mempunyai sifat ego dan x mengalah.Kadang2 kita x tahu pun apa salah kita tiba2 je dia merajuk dan x layan kita....Kemungkinan dia ada masalah peribadi dgn kita atau kita ada buat salah dgn dia tapi kita x perasan...Kadang2 sbb dia ada masalah pribadi mungkin melibatkan keluarga dia.Jadi kalau benda ni berlaku...kita cuba bercakap dan minta maaf dekat dia sbb kita pun manusia biasa kadang2 x sedar kita dah buat silap dgn dia..Tapi kalau dia cakap xde apa dan xde masalah apa dgn awk biarkan dia bertenang dulu dan jgn Tanya soalan mcm2 kalau awk tgk mood dia tgh sedih sgt atau marah kalau nk Tanya juga slow talk to her takut mungkin benda ni hanya buat dia x selesa dan buat emosi dia bertambah marah dgn awk dan malas nk layan.Biarkan dia bertenang dan ok dulu.Kalau benda ni berlaku jgn terlalu risau sbb benda ni sekejap je bergantung pada mood dialah.Jadi tugas awk cuba buat dia terhibur.Maaflah saya minta maaf sgt kalau pndpt saya bertentangan dgn awk...T-T..sori.Tapi2 kadang sseorang tu kalau dia ada masalah dia akan duduk diam dan jauh srta x tegur rakan dia tu maknanya dia perlukan masa untuk sendiri dan bertenang.Kalau situasi ini berlaku awk tegurlah dia hiburkan dia agar dia tidak larut dlm kesedihan Tanya dia kenapa tapi kalau dia x nk cakap jgn paksa sbb nanti emosi dia x stabil pula x pasal2 kita kena marah
2 4 2
hahaha abis nk buat mcm mana
sifat org lain2
lagipun saya x tau punca masalahnya
manalah tau ada ciri yg saya sebutkan kat sini
tu betul kalau x pun semua salahT-T