Kerangka kasar penulisan tu nak buat mcm mana ye ? Huraian dia kena buat ringkas je ke ? Mohon berikan tunjuk ajar . Terima kasih.

2
Oh ! Nanti selepas awak dah selesai buat Kerangka Kasar Penulisan , cikgu awak suruh buat pula Kerangka Penulisan Lengkap.
Kerangka Penulisan Lengkap ni beza sedikit dengan Kerangka Kasar Penulisan. Awak kena tulis ayat penuh. Harap awak faham ye :)
ehh?saya tak kena buat pun kerangka penulisan lengkap?
Cikgu saya yang bagitahu.
Mungkin cikgu awak tak bagitahu atau cikgu saya yang salah ..
Sebenarnya , saya tak pasti xD
alright then.

Jawapan

2014-07-03T03:02:04+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kerangka kasar tu awak tulis apa-apa maklumat yang awak salin berdasarkan apa yang cikgu terangkan.boleh jadi dalam bentuk point.
Jawapan Paling Bijak!
2014-07-03T03:03:38+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kerangka Kasar Penulisan buat ringkas. Ambik point-point je.  Buat Table macam Jadual Tugasan.

Contoh : 

Kepentingan Perpaduan Kaum Di Malaysia           Mewujudkan masyarakat saling hormat-                                                                                                 menghormati
                                                                              
1 5 1