Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2016-03-24T00:08:42+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kita menegurnya secara berhemah tapi kalau tak ngaku juga dan dah bagi nasihat serta amaran berdoa jelah biar dia berubah sebab manusia mcm ni hatinya keras untuk mengaku salah malah menuduh orang yg tegur dia tu pula yg salah.Kena bnyk bersabar layan manusia mcm ni
2 5 2
hmm panjang gila jwpm omirao ni
jwpn
bkn mira tapi tehah - not owner~
hahaha ok
2016-03-24T00:13:01+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cakap sesuatu yang dia boleh terkena balik maksudnya terasa sebab memang die salah.Pastu kalau dia marah or tukar topik maksudnya dia mmg salah tapi dia masih ego.Tadi saya da try,hahaha pastu dia tukar topik nk jwb soalan.Hahaha padahal terasa mmg dia salah tapi expression dia tu mcm saya xle teke je.Dia saja nak tukar topik sbb dia nak phsyco dan manipulasi otak kita agar menerima bahawa kita yang salah,bukannya dia ! dia da mula byk diam sebab kecut dan terkejut.hahaha 'tidak ku sangka aku terasa'.Tapi memang nmpk sgt dia nak ubah pemikiran kita supaya stop ckp apa2 kat dia.
malas nk layan budak keras kepala
nanti nk kawin dia yg susah
hahaha
mertua mana yg suka menantu mcm tu
awal2 dah kena reject