Jawapan

  • Pengguna Brainly
2016-03-25T21:44:56+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
❀◕ ‿ ◕❀

bujang=lelaki yg hidup bersendirian tidak beristeri kerana dia bujang hidup yg bersendirian 
bujang=single..

#ini habis mendalam dh ni sy terang




penerangan lebih lanjut lagi ? yang mendalam..tq
Komen telah dipadam
Komen telah dipadam
tq
Komen telah dipadam
  • Pengguna Brainly
2016-03-25T21:51:06+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Nggak punya terikat sama mana2 manusia.Kerna kurang yakinnya mahu luahkan perasaan sama perempuan dong.Bisa jadi takut ditolak cintanya terus jadi kecewa banget. Tidak punya motivasi samanya dorongan kerna rendah diri yg amat sih.Bisa jadi saingan teman2 yang juga cinta sama perempuan yg sama dong.Tidak punya pengalaman mahu cinta.Jadi bisa takut2 deh mahu mula bicaranya sama dia.
ada lagi tambahan?kalau ada share aja ya
makasih byk ya
Udah tambah dong
ok makasih yah Almentino
Ya sama2 :)