Jawapan

2014-07-03T19:17:23+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Gambar yang mempunyai unsur perpaduan kaum
Kena ambik yang real punya ke ?
ambil dari internet pun boleh
Ok . Thanks
Jawapan Paling Bijak!
2014-07-03T19:18:09+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Boleh ambil gambar pelbagai kaum untuk definisi , boleh jugak ambik contoh gambar peristiwa , contoh peristiwa 13 mei .
1 5 1
bukan geo je ke takleh ambil kat internet :?
Habis tu ? Boleh ke tak ni ?
Atas cikgu mungkin . Awak tnye cikgu awak balik lah , maaf jika tak membantu
It's okay . Btw , thanks
most wc :)