Jawapan

2016-04-09T22:58:34+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kalo gementar tuuu ko pandang je depan 
tak yah nk pandang penonton

owhhh cube kalau anggap mcm cakap sensorang
x yah pikir sgt penonton
mcam nyanyi dlm shower
lak kuat2
cuba kalau tengok bawah ke , tempat lain .
  • Pengguna Brainly
2016-04-09T23:08:53+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Pikirlah bahawa anda sedang bersembang di kedai kopi..jadi anda akan kelihatan lebih santai dan cool
haha deep
Hehe...Kalau ada presentation saya nati buat cam tu...
haha 'x wujud means ignore'
X pun saya pandang dinding yg kat depan saya walaupun jauh...
good