Jawapan

2016-04-12T21:09:18+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Matematik tak susah tapi kita perlu menghafal step je.
kita perlu rajin membuat soalan matematik...baru kita faham
2016-04-12T21:12:38+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Mungkin susah kalau kita tak cuba untuk buat yang terbaik..tapi ia akan senang kalau kita nak buat yang terbaik..ye lah..orang kata"hendak seribu daya tak nak seribu dalih"Saya pon dulu macam tu..tapi sekarang keputusan Mt saya dah meningkat walaupun tak dapat A..hehe^-^..
semoga ia menjadi motivasi kepada awak..