Macam mana nak buat pendahuluan untuk sj ? Korang tahu tak? Korang dah buat dekat sekolah ? Share please .

1
sam paya jaras >.< afifah sekolah mana ?
Dekat mana tu?
sungai buloh , ehh duduk mana ?
inbox please
okay , hantar lah inbox kat kita /

Jawapan

2014-07-05T15:19:19+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kepentingan perpaduan ialah perpaduan dapat menjadikan malaysia sebagai sebuah negara yang merdeka. sebelum malaysia mencapai kemerdekaan, pelbagai ranjau berduri yang dilalui oleh generasi terdahulu untuk menuntut kemerdekaan.
Tu je ke? Lepas tuh kita boleh terus buat kepenting , dll ke?
banyak lagi..tu hanye buat ringkasan
okay tapi boleh ke tulis ringkas je dekat rencana nanti?
kalau panjang lagi bagus ..klau buat ringkas nnti takut markah kurang .terpulanglah