Hadiah hadiah hadiah ape paling terbaik selain perlakuan...dalam kotak...tadi saya tanya dia jawab mohon maaf kat guru jika salah...mane boleh bagi cikgu...cakap je... mana boleh dari hati...cikgu rasa sedih lah tak dapat hadiah daripada murid kesayangan die...orang lain bagi hadiah...saya dah buat semua perlakuan dah...so...please

1
lagi sorang lagi cakap mesti senyum ikhkas pada guru...hari hari saya buat !!!!!!!!!!!!!

Jawapan

2016-05-07T18:17:39+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Cikgu x perlukan semua hadiah tu...yang penting dia nak tengok kita berjaya dan menunjukkan perlakuan yang baik dan sopan...itu sudah boleh buat dia gembira,terharu dan bangga dengan kita