Jawapan

2016-05-12T19:32:35+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
-tentangan daripada orang-orang tertentu
-berkerja keras
-mental dan fizikal yang kuat
1 5 1
cakap tu jangan lah sampai macam tu...macam ni nak jaga keamanan negara.....hahahahahahaha patutlah tak mengamalkannya
pui..
Abaikan~
upsr tak crita dah. bukan nsip dpt 5A pon. ckupla 4A je. tak nak tnya pt3? atau spm next year?huhuhuhuhuhuh jangan riak
Haha bagus schaqila