Jawapan

2014-07-06T11:03:40+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kena buat macam folio tetapi dekat depan cikgu kalau buat kat rumah diorang tak bagi

cuba tengok format , rencana kena lebih dari 300 patah pkataan
kari : tak bole print laa
ye mmg ta bole print
bahan je yg bole print
haah ..
2014-07-06T11:11:54+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tanya cikgu kau . srsly . benda ni takkan faham selagi cikgu tak bg taklimat . kalau cikgu bg taklimat pon , kami belum faham lebih detail . so cepat2 lah ambil tahu pasal benda ni
1 5 1
tak buat ape lagi
tengah buat sejarah kelam kabut ni
lol . tinggal 2 minggu je .
aku hari selasa minggu depan ni dah kena buat rencana
aku hari isnin ni dah kena hantar kerangka ni