Jawapan

2016-06-01T15:56:39+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Pada Sabtu yang lepas kami pergi bercuti ke Langkawi dengan keluarga kami bertolak ke rumah pada pukul 7:00a.m. dan sampai ke stesen lapangan terbang pada pukul 12:00 tengahari.nak sampai ke pulau Langkawi itu mengambil masa yang lama.

selepas sampai nya di pulau Langkawi kami menyewa sebuah kereta Proton saga.selepas kami sekeluarga penat kami menyewa sebuah rumah yang berdekatan dengan pantai.pada pukul 10:00malam kami dan keluarga pergi ke pantai untuk menikmati keindahan alam yang cantik itu.kami dan sekeluarga berasa haus kami pun pergi ke kedai minuman yang berdekatan dengan Langkawi itu.

selepas itu kami balik ke hotel kami.pada keesokkan harinya kami dan sekeluarga menaiki kereta untuk membeli barangan keperluan seperti coklat dan cenderahati untuk memberi kepada saudara kami di kuala Lumpur.

kami bercadang untuk pergi ke tasik Dayang bunting kami pergi menaiki kereta selepas sampainya di laut itu kami menaiki bot untuk pergi ke tasik Dayang bunting kami melihat pulau itu seperti orang yang mengandung di sana ada sejarahnya mengapa pulau ini terbentuk.selepas sesudah kami pergi ke tempat itu tadi kami menaiki kereta untuk pergi ke hotel kami dan sekeluarga penat selepas beberapa hari kami bercuti.

kami akan bercuti ke Langkawi 3hari sahaja.kami bercadang untuk pergi ke pantai untuk menaiki pelbagai barangan laut seperti jetsky bot banana storm dan lain lain kami dan sekeluarga menaiki banana bot seronok rasanya walaupun ibu bapa saya sibuk tapi di ada masa untuk meluangkan masa bersama anak-anaknya.

selepas semua selesai kami pun pergi ke hotel untuk berehat.pada keesokannya kami berkemas untuk balik ke kuala Lumpur kami berasa seronok dapat pergi ke pulau Langkawi bersama keluarga.kami pulang menaiki feri dan sampai ke destinasi pada pukul4:00p.m.selepas kami ke kuala Lumpur kami pulang dengan gembira.kami harap kami akan bercuti lagi paga cuti sekolah minggu hadapan.

bagilah teeima kasih 2 boleh tak saya penat buat karangan panjang tu please tolonglah
saya habis batri buat karangan ni