Boleh tak pencemaran tu , saya buat tempat mana -ii je wlaupun kat situ takde pencemaran ?

2
cube kait kan dgn org sekeliling macam penggunaan kenderaan bermotor yang kerap di tempat kediaman
tu pencemaran udara
Itu dikira pencemaran udara lah , kan ?
aa

Jawapan

2014-07-06T18:13:49+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Try lah. Hehehe. Cer kaji skit2
2014-07-06T18:21:32+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Klau x silap, takleh. sbb kat kerts kursus tu die kate pencemaran alam sekitar di kawasan kajian. kawasan kajian tu tempat tinggal awk laa. tapi klau kat tempat awk mmg xde pencemaran , ambik la kawasan yg berdekatan dgn rumah awk :)