Tak faham lah . masa kita nak buat rencana tu . kita buat rencana tentang tajuk yang kita buat sendiri atau pun tajuk nya perpaduam kaum di malaysia ? habis tu yang dia suruh buat tajuk sendiri tu untuk apa ? pastu kena buat cadangan tajuk pula . tak faham lah . boleh terangkan ?

2

Jawapan

2014-07-06T21:18:17+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kemakmuran Negara pun boleh. Ikot ja,jnji tak sama dngn tjuk diberi.
sama-2. gud luck yerr
haaa senang mcm ni lah kira tajuk PERPADUAN KAUM tu tajuk besar , tajuk rencana tu tajuk karangan awak nanti
norisfaliyana : hee . you too :)
ixxah : now dah faham . terima kasih juga sebab faham kan saya sampai faham
haa okok sama sama
2014-07-06T21:18:33+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Rajuk tu reka sendri...rencana tuh pasal perpaduan kaum ahhh
*tajuk...ahh typo
haha . sokey . so,rencana tu pasal perpaduan kaum di malaysia lah . pastu yang tajuk yang kita reka sendiri tu kena buat apa pulak?
Tajuk tu kene reka jaa..asalkan x jauh dari point perpaduan kaum
okay okay okay . huh . pening pening . terima kasih :)
Xpe..workhard okey :)