Jawapan

2014-07-06T22:23:30+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Wajib ada 
kalau takde,diorang akan potong markah atau bagi 1-5 markah jee

satu isi satu perenggan?? okeeyy.. syukrann jazillan ya sodiq..
syukrann.. :)
hihihi... kalau nk blas syukran uh.. ckp "afwan" ..
ada eh org kata terima kasih kte jawab terima kasih balik?? mcm tkde je.. huhuhu
sorry..sy mne tau bahasa arab...belajar tu ade la ketika darjah 6...tapi dah lupa...hihihi
ohh.. tak amek BA lah ni.. huhuhu... sokay2 memahamii
2014-07-06T22:23:55+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Yup, Isi, Huraian dan juga Contoh. Lagi bgus ambk drp sumber rujukan buku.
meant?? rujukan buku mcm mana??
ambik rujukan buku. Definisi yg padat maybe.