Payah sangatkah membalas mesej , chat atau sebagainya jika seseorang itu memerlukan bantuan terutamanya lagi tentang ilmu ? Takkan kita sesama islam tak boleh tolong dan bertanya , bukan tanya perkara yang merapu atau buang masa pun , " ILMU " hmmm , sedangkan perkara yang akan dibawa kita ke kubur salah satunya ialah amalan yang kita buat ‪#‎Sama2lah‬ ‪#‎renung‬ ‪#‎sahabat2ku‬

2

Jawapan

2014-07-09T09:26:43+08:00
X la jgakk ssah..tp ada 2 segio pmikiran :-
 
#negatif _ mreka sombong & x mw bntu
#positif _ mgkn mreka x taw jwpn bgi soalan yg dajukan 

^^ sabar ~
okay , takpalah kalau macam tu , tapi takpelikah kalau time nak mengorat pandai tak balas chat cakap sombong bagai . tapi time mcm ni balas pun takk
hmm. sbar jak la ^^
2014-07-09T14:39:22+08:00
Sharing Is Caring .. Right ?