ajaq sat..kami...kami..baqu bwad sejarah...geo xfham..please ??????????????
Eizazzainal: format dia cam karngn biasa. Tapii.. 1 fakta 1perenggan... nnti cara tulis krangan cikgu awk ajar ^^
Geo ni buat karangan. Plih la pncemran mane awk plih.. buat kosep. Pstu.. faktor nak 3fakta. 1fakta 1perenggan. Dlm satu fakta tu. Kene ade huraian n contoh. Kesan nak dua je. First,kesanTerhadap alam sekitar. Second, kesan terhadap manusia.. langkah2 nak 3 fakta jugak. 1fakta 1prenggang. Dalam 1fakta tu wajib ad hurain n contoh.. pastu awk kene buat graf berdasarkan kesan trhdp pncemaran yg awk plih tu.. n then buat carta alir n jadual kerja. Faham x ni. Heee
sya pon pencemaran air jugakk
Eika-samaa

Jawapan

2014-07-08T00:24:01+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Aku bwk fon kat sklh tadi, semata-mata nak tangkap gmbr asap kenderaan di kaw. sekolah, haha XD nasib baik tak kantoi dgn pengawas, 

*sbb aku pun pengawas XD haha