Jawapan

2014-07-09T15:52:52+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sbar :) ni pun xmenentu, mnyampah gak kkadang

eyraa ! aku bagi tau abg ghazi . hahaha
Tulaa. Kna la jugak bersabar, walau apa2 pn kna hadapnya juga. :)
aipp ! tmpar kang !
sbar ! doa bbanyak !
2014-07-09T15:52:52+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tu lah manusia dan kita mestilah terima dgn seadanya
Nak buat mcm mna, dh itu takdir kita. Haishh. Buat yg terbaik jelaa utk pt3 ni. :)