Jawapan

2014-07-09T21:30:38+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Tak wajib , tapi yang tu yg paling simple pun :)
Ouh , itu antara isi isi rencana 300ptp kan ?
yup
Thanks Thanks
most welc :)
2014-07-09T21:32:35+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Blh tulis..kalau hang nak tulis rujuk cikgu hng..

peristiwa 13 mei itu blh tulis dalam isu isu perpaduan kaum ataupun cabaran untuk memantapkan perpaduan kaum
Ouhhh trima kasih nohh
xpe nak tlng u je... sekarang dah faham dah????
Faham sikit
ape yang hang tak faham tentang ni... tanya saya sbb sy dah siap kajian kes sejarah..lah ni buat geo pula...