Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2016-07-09T20:04:15+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Mungkin ia merupakan hobi orang tersebut
1 5 1
saya cuma nak bagi points kat korang.. itu pon x leh ke?adoyai
Lain kali jgn tulis ada tanda seru..tu mcm x hormat
yelah2....
sorry ah
Xde apa pon..just bagitau sbb dlm ni x sume sebaya awak..ramai yg senior kat sini
2016-07-09T20:04:37+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Karena sudah menjadi hobi atau kegemaran dan agar hati menjadi tenang . dan juga agar dapat bernyanyi dan menari .
salah.itu tidak tepat
Kerana dunia hampir KIAMAT!!!
haha.. saja je.. sorry ah