Jawapan

2014-07-13T13:57:45+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Amalan ekonomi yang berlainan: Setiap etnik menjalankan aktiviti ekonomi yang tertentu dan mendiami kawasan yang berlainan. Keadaan ini mewujudkan jurang pendapatan yang tidak seimbang dan menimbulkan rasa tidak puas hati dalam kalangan etnik yang berlainan jenis dan ras serta mengakibatkan perpaduan negara terancam.
buat sendiri?
x, amik dri internet,...tu pun terjumpe
boleh ke tengok internet?? kata cikgu tak boleh laa.. mcm mne nak ubah ayat dia sikit??
boleh je nk tgk internet...n mmg kene ubah sikit2..x leh ikut 100% kat situ.cubelah cari idea...mungkin boleh
hmm..tak da idea lah sekarang..awk lah cuba fikirkan..nnti saya tolong wk??