Jawapan

2016-08-27T21:11:49+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
9x7x6=378cmpadu, sebab 13 tu tinggi kuboid..tpi nak 9 cm je kann..
1 5 1
Terima kasih
Tadi saya terdarap kan sekali dengan 13 tu.. . Patutlah tak dapat
ouhh..dont be careless k
Jawapan Paling Bijak!
2016-08-27T21:18:36+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Hope this helps. rasanya macamni lah jawapan dia cuz dia tak mintak apa apa pun just nak isipadu susu tu.
2 5 2
Macam mana nak hantar gambr
Hantar jela lol idk how to explain