Jawapan

2014-07-16T22:49:39+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Semua pun sama... Memang sama maksud tu
tp my cikgu kata tak sama, macam mana tu ?
Well, cuba tanya that teacher clearly. i'm in Sabah and it's the same.
okay, thanks. anyway, i did asked her but it just happen to be that i still can't catch up
2014-07-16T22:50:32+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Haha dua2 sme lah , sumber n rujukn bnde yg sme jer.. :D 
tu lah, rasa macam sama, t cikgu saya kata besa cara tulisnya dalam exam sheet
hhaha :D nnty confirmkn blik dgnn kwan2 k
hmm esok dah kne buat.. pastu xde dahh sejarahnyaa
heee esk last kew bwad kje2 tuh ??
haah.. tu yg jadi gile kejap tuh