Kenapa dalam app branly ni, semua malas nak cari jawapan sendiri? soalan kbat fungsinya untuk menggerakkan otak kita daripada zon selesa. ingat, dekat dewan pt3 takde orang boleh bantu.

banyak jawapan yang korang boleh cari sendiri dekat internet. masa aku sebaya korang pun aku ada jawab soalan yang sama. elok je aku cari dekat internet/buku sendiri. tak perlu app ni.

jangan la jadi malas asyik mengharapkan bantuan orang. jiwa hamba dalam diri tu kena buang. treat yourself as gold, not stone. gerakkan minda. kalau asyik pm aku, minta aku jawab soalan yang boleh cari sendiri dekat internet/buku, aku takkan layan. TQ.

1

Jawapan

2016-09-29T05:14:44+08:00
Takpelaa diorang tanye pun..kadang2 jawapan yang dicari pon xde dlm tenet...ape salahnya tolong menolong?
tapi geram, kita tolong ,betullah, tapi kalau saya jadi ckgu memang saya geram.soalan senang, memang ada dalam buku/internet. saya tolong jawab soalan diaorg, saya selak buku je,alhamdulillah ,jumpa.jawapan depan mata, tak nak usaha cari sendiri. kalau semua rakyat malaysia perangai mcmni, taknak usaha, apa jdi dekat negara? bunyi mcm over kan? tapi tulah, kita kena fikir futuristic. kena gerak dark son selesa #kenapasayaemo?!!
tapi geram, kita tolong ,betullah, tapi kalau saya jadi ckgu memang saya geram.soalan senang, memang ada dalam buku/internet. saya tolong jawab soalan diaorg, saya selak buku je,alhamdulillah ,jumpa.jawapan depan mata, tak nak usaha cari sendiri. kalau semua rakyat malaysia perangai mcmni, taknak usaha, apa jdi dekat negara? bunyi mcm over kan? tapi tulah, kita kena fikir futuristic. kena gerak dark son selesa #kenapasayaemo?!!
zon