Cikgu sekolah sy benarkan semua calon pt3 guna pensel dlm mathematic...malah,cikgu saya mencadangkan lbih baik menggunakan pensel berbanding pen
Tpi arahan tentang kertas jawapan dan skrip jawapan calon tertulis,'calon hendaklah menulis jawapan dgn menggunakan pena mata bola berdakwat hitam atau biru.pensel atau pena mata bola berdakwat selain hitam atau biru boleh digunakan utk melukis gambar rajah dan peta'.sy pon musykil jugak...

Jawapan

2016-10-06T17:00:54+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Bila awak sudah memasuki sekolah menengah awak hanya boleh menggunakan pensel semasa melukis dalam subjek Pendidikan Seni Visual . Awak akan dipotong sebahagian markah apabila anda menggunakan pensel dalam peperiksaan awam . Awak mesti menggunakan pen dalam peperiksaan awam PT3 .
1 5 1
Dik...klu rasa nk kena potong markah,try la dek...
oh okay..thank you
Untuk jalan kira gunalah pensel
Nope..jalan kira pen..
okay thankz
2016-10-06T18:06:24+08:00
Tak boleh awak kena guna pen bila periksa yang suruh melukis je boleh guna pensel
1 5 1
Cikgu saya sarankan guna pensel sahaja untuk menjawab soalan math..sebab kalau salah senang nak padam..lagipun correction tape/liquid paper tidak dibenarkan untuk dibawa masuk ke dalam dewan peperiksaan
Mmmm..cikgu saya pon cakap macam tu..
macam mana pun ckgu korang cakap boleh guna pensel jangan guna undang undang negara kata tak boleh guna pensel walaupun untuk math yg boleh guna pensel hanya dalam graf atau anda diberi kertas kira oleh pengawas peperiksaan