Just fwd..

Jumaat ni 08.08.14 seluruh rakyat Malaysia nak buat Hari Tanpa Mcd Malaysia. Dalam masa 24jam, takde siapa makan mcd. Bgtau kawan2.. Nnti ade yg tak tahu pulak. Satu Malaysia boycott mcd hari jumaat. Malayu cina india semua bangsa akan boycott.

Sebarkan..

2

Jawapan

2014-08-06T18:41:54+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Sepatutnya bukan sahaja pada 8 hari bulan tapi patut diteruskan, hari ini esok, lusa, tulat dan seterusnya. TAK PERLU BELI BARANG YAHUDI lagi. Patutnya, orang di negara kita dah lama boikot. Bukannya dh kena serang baru lahh sibuk nak boikot. Saya mmg anti produk McD :)
2014-08-06T20:05:31+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Dengar citer korang dh xleh beli makanan kat kfc mc marrybrown sbb kat situ kalau kiter beli mknan !rm10 ringgit harganya rm3 ringgit drpd tuu dia bagi kat org kafir utk musnah kan gaza dan lepas tuu org islam kat tempat lain plk . lepastuu mknan yg kat situ mknan dari YAHUDI