Remaja berwawasan penjara kemajuan negara ? bagi 4 isi
masalah remaja dan cara mengatasinya ? bagi 4 isi

1
knpe sembagn plak ni , sya tgah tggu jwpn ni .............................
ade dah kat bawah skali
krik3 senyap je nih
komen mengandungi kata yang kasar, ia tidak akan ditambah <-- apa yang brainly ni bagi tahu. Dah check. Mana ada kasar..
Komputer hang gelong kot? =P

Jawapan

2014-08-10T10:19:28+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
1 ) Mengamalkan nilai-nilai murni dalam kehidupan. 
- Hormat-menghormati tanpa mengira bangsa dan agama 
Sentiasa bersikap jujur dan amanah dalam melakukan sesuatu pekerjaan.
Dapat menjadi contoh teladan yang baik kepada remaja lain. 
Sentiasa berusaha dengan tekun dan gigih. 
Bertanggung jawab dalam menyempurnakan amanah.
 
saya akan jawab dalam komen

1 5 1
ha3 memang dah tau mun
eh pun
sajeje nak test kecekalan iman... =P
biar aku fikir dulu nak terima atau x kau punya request to be friend.
mcm x suka je