Bosan tak de nak chat hahahhh pada suatu malam ada seorang budak menjerit hahaaaaa seram tak???macam mana nak tahu kawan yang baik atau tidak...kawan saya tak kenang budi saya. saya dah tolong dia tapi dia cakap saya keji,tiada perasaan jahat dia ketawakan nama saya.saya susah kawan yang 1 saya tu asik merajuk susah nak pujuk. dia ajak saya pergi prancis bila besar nanti.tapi kami selalu bergaduh mau cakap bff tapi tidak

2
?????????
memang pelik soalan saya kan
mula2 ckp cita antu........pastu tetiba je ckp pasal kawan...........dan ckp pergi perancis
saya cakap bosan kan tu saya buat
cakap je pelik dekat jawapan tu

Jawapan

Jawapan Paling Bijak!
2014-09-23T15:07:02+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Chat je la ngan saya

2 5 2
JAP LA
ok..
ok siap sudah
tq
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssss
2014-09-23T15:11:06+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Pelik.. biasalh klau dah bosan mcm2 mengarut..
 jgn marah.. hehe :)
1 5 1
ini lah yang saya buat hahaha kikiki
tq :D
yes :3