Macam mana nak buat rumusan pasal kemerdekaan?
susahla aku tak tau nak buat camne
:( plz jawab,, kepala aku dah sakit buat bende alah ni

1
Kemerdekaan dapat memberi keamanan kepada negara...
Negara akan maju dari segi ekonomi dan perindustrian...
thanks

Jawapan

2014-10-13T21:20:13+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Meneliti kesungguhan para pemimpin kita selepas 60 tahun itu je yang aku tau moga2 dpt membantu

1 5 1
thanks beb,, boleh ni nanti pepandai laa aku masuk2kan isi ni :)