Jawapan

2014-03-13T22:41:45+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Suatu hari di kantin,kelihatan Kamal,Amir,Faiz,Akim dan Kimi sedang bersembang-sembang....

Amir   : wah,sedapnya mi goreng ini.
Kamal :Amir,jangan makan terlalau gelojoh sangat.nanti tercekik kan.
Faiz    :Betul tu.Makan terlalu gelojoh kan amalan syaitan.
Amir   :Ya lah..saya janji tak akan makan dengan gelojoh lagi.
Akim  :Kita nak pergi mana lepas makan ni?
Kamal :Kita pergi dekat perpustakaan baca buku cerita.Di sana ada buku-buku cerita
           baru yang sangat menarik.Semua setuju nak pergi?
Semua :Setuju!!!
Kamal :Lupa pulak nak beritahu kau Kimi.Dekat perpustakaan,ada buku cerita                            kegemaran kau.
KImi   :Buku cerita apa?
Kamal :Buku cerita "Si PENGEMBALA KAMBING YANG JUJUR".
Kimi   :Bestnya.Boleh la aku baca sepuas hati.Dari dulu aku nak beli tapi tak cukup duit.
Akim  :HaHaHa.Memang lah kau tak cukup duit sebab kau selalu boros belanja,bukannya            nak simpan duit macam aku ni.
Kimi  :Ya lah tu.
Amir  :Jom la kita pergi sekarang nanti waktu rehat habis pulak.
Semua :okey.



           




4 2 4