Jawapan

2014-10-31T21:45:57+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
1 cuba untuk memaafkan walau terpakasa
2 menganggap semua yg berlaku seakan - akan tidak pernah berlaku
3 niat yg suci dan ikhlas untuk berkawan
4 menerima segala-galanya tentang kawan anda seadanya
Jawapan Paling Bijak!
2014-10-31T22:46:44+08:00

Ini Jawapan Diperakui

×
Jawapan diperakui mengandungi maklumat yang boleh dipercayai dan diharapkan yang dijamin dipilih dengan teliti oleh sepasukan pakar. Brainly mempunyai berjuta-juta jawapan berkualiti tinggi, semuanya disederhanakan dengan teliti oleh ahli komuniti kami yang paling dipercayai, tetapi jawapan diperakui adalah terbaik di kalangan terbaik.
Kita perlu fikirkan patut ke kita bergaduh sampai tak bercakap disebabkan oleh benda kecil....
1 5 1
macam mana kalu dia sendiri cakap supaya jangan tegur dan buat macam x pernah kenal
kita buat apa yg dia suruh....
like i said la.. slesaikan elok2.. bincang depan2.. tanya ape sbab dye x puas hati?? bincang knape korang gaduh.. sebab ape.. stu tu je pnyelesaian dye.. mostly prgaduhan sbab slh faham.. bnyk kot contohnya mcm dlm citer, novel n bagailah..
tpi kalau agak2 nk hbungan korang putus, boleh je buat mcm yg Aida ckp tu.. tpi dua2 dpt dosa lah.. sbab sorang xnk putuskn hbungan silaturrahim, sorang lagi x cube nk pulihkn hbungan tu..
Takpe saya tak kisah pun komen pnjg ke pendek... blh spent time membaca